Thursday, December 27, 2012

My 2013 Wish List

2013

 

Pejam celik je dah habis 2012. Sekejap sangat kan. Tak sedar pon. After all, 2012 sangat banyak kenangan yang indah. Tak lupa jugak ada sedikit kenangan tak berapa nak indah hehe. Tapi yang tak indah tu simpan je dan berdoa semoga tidak akan berulang. Amin. InsyaAllah.

Sebagai nak datang tahun baru ni kan, dah siap dah tau checklist target untuk 2013. Ada yang boleh cerita, ada yang kena diam dulu, ada yang boleh share kat sini.

So, here goes MY TARGET UNTUK TAHUN 2013..

1. Extra focus on Premium Beautiful Business

focus-on-business

Lately rasa best sangat buat bisnes ni. Boleh kenal ramai orang, boleh pergi sana pergi sini hehe. Yang paling best boleh kerja dari rumah. Saat ni, tak rasa menyesal lagi join bisnes ni walaupon libatkan modal yang besar. Sebab yakin yang modal itu akan dapat di bayar balik kalau betul-betul bersungguh buat bisnes. Semua bisnes pon sama konsep macam tu kan.

My focus sekarang ni ------>>> Diamond Night in April. Nak naik stage melaram pakai baju lawa-lawa insyaAllah :)

 

2. Make extra money 

Make Money Key on Computer Keyboard

moneytree-843x1024

InsyaAllah bila focus betul-betul kat bisnes, boleh generate income yang hebat.  Bila ada extra money, boleh belanja mak ayah, boleh belanja adik-adik. U all pon tahu kan, kehidupan hari ni memang sangat perlukan duit. Janji kena pandai uruskan duit dan tak guna ke arah yang salah.

 

3. Save more than usual

savings

 

4. Upgrade sumbangan kepada mak dan ayah :) 

 

i-luv-my-parentsparents

 

  5. Get married

married

 

6. Follow setiap free trips from company yeayy!!

free trip

 

What's yours?

 

Sarah

013-9664567

 

.

No comments: