Tuesday, March 3, 2015

Me Random

Bismillah.

Good luck Amira untuk result SPM yang keluar hari ni. Apa-apa pon result, it is not everything. But sure it is something. Takmo sedih-sedih ok.

To someone in Labuan currently and kejap lagi nak ke laut dah, today is your big day. Happy Birthday. May Allah Bless you always.

Kehidupan seminggu ni agak bermain kasar dengan diri ni. Nasib baik ada jiwa yang kental, hari ni dah stabil jiwa dan minda. Apa yang boleh disimpulkan, manusia memang kejam. Kadang-kadang kita tidak mampu melawan, duduk dan berdoa la. Walau di dunia kita kalah, akhirat penentu segalanya. Maafkan saja mereka. Angkat kepala, pandang ke hadapan, dan teruskan kehidupan. 

A few days ago berkesempatan jumpa sorang Motivator hebat, Raja Shamri Raja Husin. Nice talk, bro. Thanx untuk segala tips bagaimana hendak seorang menjadi usahawan yang berjaya. Tergiang-ngiang lagi kata-kata beliau :

“Awak selalu dikecewakan oleh lelaki. Betul tak apa yang saya kata? “

“Jangan biarkan diri awak jatuh oleh sebab lelaki”

I was like &^$%^^$&%#&^%$*^$*%^. Gila. Sebijik kena atas muka ni. Pandai dia baca. Anyway thanx untuk nasihat tu. InsyaAllah akan ingat. Kalau ada rezeki kita jumpa lagi tidak lama lagi.

happines

Glad to know ada ramai yang baca blog ni rupanya. Ada ramai yang ikut perkembangan diri ini rupanya. Blushing kejap. Terima kasih.

Dah habis tulis.

Akhirnya hanya ada aku dan hati kental ini sahaja.

 

.

No comments: